14.11.11

Pošeeritud munad

Poseeritud munad

Ma armastan hommikuid. Ma lihtsalt ei suuda kaua magada, elevus algava päeva eel lausa kisub voodist välja. Varahommikused päikekiired meelitavad õue jooksuringile, karges õhus läbitud kilomeetrid vaikselt ärkava linna tühjadel tänavatel on tõeline nauding. Vahet pole kas jooksen, jalutan või lähen hoopis ujuma, peale kerget trenni on uue energiaga laetud nii keha, kui meeled. Täiuslikku hommikusse kuulub kindlasti ka kiirustamata nauditud hommikusöök. Kui võtan enda jaoks aega enne igapäevastesse kohustustesse sukeldumist, siis on ülejäänud päev garanteeritult produktiivsem.

Röstsai ja muna

Olen katsetanud erinevaid viise munade pošeerimiseks, nii äädikaga, kui veekeerisega, aga parima tulemuse olen saanud hoopis nii:

1. Aja vesi madalas potis keema (mina kasutan wok-panni).
2. Löö munad ettevaatlikult kuumakindlatesse ramekinidesse ja aseta need vette.
3. Ühe minuti pärast kalluta munad ramekinidest ettevaatlikult vette, võid lusikaga munavalget aidata ilusa kuju moodustamisel.
4. Keeda vaiksel tulel 4 minutit ja tõsta munad lusikaga välja, köögipaberiga kaetud taldrikule hetkeks nõrguma.

2 kommentaari:

  1. Vat ma polegi neid veel teinud, ei tea ise ka miks :) Proovin sinu õpetuse alusel ühel hommikul kui on rohkem aega.

    VastaKustuta
  2. Kairi, soovitan soojalt proovida, pošeerituna on munad kuidagi erilisemad, kui lihtsalt keedetuna/praetuna ja koos röstsaiaga tõesti head oma lihtsuses:) ja tegemiseks kulub tõesti vaid 5-10 minutit.

    VastaKustuta